Edit concept Question Editor Create issue ticket

Povećano znojenje


Klinička slika

Dermatološki poremećaj
  • Hiperhidroza lica može se pojaviti zbog dermatoloških poremećaja, uzroka hormonskog porijekla, kao posljedice reakcije na lijekove.[sr.puntomarinero.com]

Lečenje

  • Ako želite da se jednom i zauvek oslobodite hiperhidroze, obratite pažnju na hirurško lečenje.[sr.puntomarinero.com]

Postavite pitanje

5000 Preostalo karaktera Formatirajte tekst koristeći: # Heading, **bold**, _italic_. HTML kod nije dozvoljen.
Objavljivanjem ovog pitanja pristajete na Uslove i Politiku privatnosti.
• Koristite precizan naslov za vaše pitanje.
• Postavite jasno pitanje zajedno sa informacijama o godini rođenja, polu, simptomima, kao i tipu i dužini lečenja.
• Poštujte sopstvenu privatnost, kao i privatnost drugih ljudi, nikada ne postavljate puna imena ili kontakt informacije.
• Neprikladna pitanja će biti izbrisana.
• U hitnim slučajevima kontaktirajte lekara, posetite bolnicu ili pozovite hitnu službu!